SEO – pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który ma na celu poprawić widoczność strony w wyszukiwarce. Działania, które obejmuje pozycjonowanie stron w Google dotyczą zarówno stron firmowych, jak i sklepów online czy serwisów informacyjnych. Posiadamy doświadczenie pozwalające na sprawne prowadzenie działań w zakresie SEO dla firm z każdej z branży.
SEO pozycjonowanie – przygotujemy ofertę
Zanim zaczniemy współpracę w zakresie SEO, przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich oczekiwań i możliwości finansowych. Pozycjonowanie stron internetowych to długotrwały proces, dlatego chcemy przedstawić Ci korzystny plan działań, które mogą przynieść oczekiwane efekty. Co ważne, każda oferta przygotowywana jest na podstawie wstępnej oceny branży i strony internetowej. Do każdego potencjalnego klienta podchodzimy poważnie, dlatego nie otrzymasz od nas masowej oferty czy cennika!
SEO pozycjonowanie – określisz swój cel
Pozycjonowanie stron w Google ma jeden podstawowy cel – poprawę widoczności strony na konkretne słowa kluczowe. Nie oznacza to jednak, że każdy ma takie same intencje decydując się na usługę, jaką jest SEO pozycjonowanie stron. Chcesz poprawić wyniki sprzedażowe w swoim sklepie internetowym? Marzysz o tym, by Twoja firma stała się bardziej rozpoznawalna? Pragniesz, by Twoją kawiarnię odwiedzało więcej osób? Wszystkie te cele możesz zrealizować właśnie dzięki SEO. Gdy powiesz nam, na czym Ci najbardziej zależy, określimy wspólnie KPI i opracujemy strategię, która może przynieść wymierne efekty.
SEO pozycjonowanie – dostaniesz od nas audyt
Pozycjonowanie stron internetowych jest złożone, dlatego zanim przystąpimy do wykonywania bieżących działań (m.in. w zakresie content marketingu czy pozyskiwania linków), przygotujemy dokument z dokładną analizą serwisu. Na pozycjonowanie stron w Google wpływają bowiem m.in. czynniki związane z budową strony, przekierowaniami czy błędami. Wykonany przez nas audyt będzie zawierał zarówno informacje o tym, co należy poprawić jak i to, w jaki sposób to zrobić. Wdrożenie audytu jest podstawą do dalszej pracy.
SEO pozycjonowanie – wybierzemy wspólnie słowa kluczowe
Pozycjonowanie stron internetowych w dużej mierze opiera się na współpracy między agencją, a klientem. Z tego powodu angażujemy osoby odpowiedzialne za strony internetowe do procesu wybierania i określania słów kluczowych. Jest to niezwykle istotne, bo pozwala na realizację określonego celu biznesowego. Zachowujemy pełną transparentność, pokazujemy jaki jest potencjał danej frazy. Estymujemy, jak bycie w TOP-ach na dane słowo kluczowe może przełożyć się na ruch. W końcu chodzi o to, by pozycjonowanie stron w Google przynosiło realne efekty i było zgodne z Twoimi oczekiwaniami!
SEO pozycjonowanie – wykonamy plan działań onsite
Pozycjonowanie stron w Google wymaga skutecznych i sprawdzonych działań w obrębie strony internetowej. Co w takim razie ma znaczenie? To, w jaki sposób będą wyglądały treści i ich wysycenie. To, w jaki sposób będzie zbudowane menu. To, czy w obrębie serwisu zostanie wykonane linkowanie wewnętrzne. Wszystko to, a także inne działania w obrębie strony wpływa na efekty, jakie przynosi SEO (pozycjonowanie stron internetowych).
SEO pozycjonowanie – zaczniemy realizować kampanię linkbuildingu
Pozycjonowanie stron internetowych polega nie tylko na działaniach w obrębie strony, ale i pozyskiwaniu dobrej jakości linków z serwisów zewnętrznych. Kompleksowo zajmiemy się Twoją stroną internetową, realizując skuteczną kampanię linkbuildingu.
Wierzymy, że pozycjonowanie stron w Google jest dobrym rozwiązaniem w przypadku niemal każdej branży. Jeśli jednak nadal zastanawiasz się, czy pozycjonowanie stron internetowych jest dla Ciebie, skontaktuj się z nami. Postaramy się znaleźć najbardziej optymalną formę promocji Twojej strony internetowej.