Pozycjonowanie stron firmowych
Pozycjonowanie dla firm jest procesem, którego podstawowym celem jest poprawa widoczności domeny w wyszukiwarce Google. Działania, które są podejmowane, by poprawić pozycje strony obejmują prace zarówno w obrębie witryny (działania onsite), jak i linkbuilding. Bogate doświadczenie pozwala nam na budowanie skutecznych strategii pozycjonowania i sprawne koordynowanie prac z tym związanych.
Pozycjonowanie dla firm – zaczniemy od oferty
Pozycjonowanie strony firmowej rozpocznie się od przygotowania oferty. Co ważne, do każdego z naszych klientów podchodzimy indywidualnie, dlatego nie dostaniesz od nas cennika czy „pakietu”. Stworzymy ofertę w oparciu o analizę serwisu, branży działalności oraz Twoich oczekiwań i możliwości finansowych. Pozycjonowanie firmy w Google jest procesem długotrwałym, dlatego chcemy przedstawić Ci ściśle sprecyzowany plan działania.
Pozycjonowanie strony firmowej – określisz cel
Aby pozycjonowanie strony firmowej przyniosło możliwie najlepsze efekty, należy określić cel prowadzonych działań. Głównym celem SEO jest poprawa widoczności na konkretne słowa internetowe, jednak Twój cel biznesowy może być zupełnie inny. Chcesz, by Twoja strona generowała więcej leadów? Marzysz o tym, by była wizytówką firmy? Wierzysz, że dzięki pozycjonowaniu więcej osób będzie odwiedzać Twoje punkty sprzedaży? Świetnie! Pomożemy Ci zrealizować Twój cel, wykorzystując do tego narzędzie, jakim jest SEO.
Pozycjonowanie strony firmowej – wykonamy audyt serwisu
Niezależnie od tego, jakie są cele biznesowe Twojej firmy – konieczne będzie wykonanie audytu. Pozycjonowanie strony firmowej to złożony proces, dlatego należy zacząć od dokładnej analizy serwisu, wskazania błędów i niedociągnięć. Na pozycjonowanie firmy w Google mają bowiem wpływ czynniki związane z budową strony, przekierowania czy linki (wychodzące i przychodzące). Na etapie przygotowywania dokumentu z audytem Twojej strony zajmiemy się zarówno wskazaniem tego, co należy poprawić, jak i wytycznymi jak to zrobić.
Pozycjonowanie strony firmowej – wybierzemy słowa kluczowe
Skuteczne pozycjonowanie firmy w Google musi opierać się na współpracy na linii agencja – klient. Jednym z elementów pozycjonowania strony firmowej, w którym duże znaczenie ma głos klienta, jest wybór słów kluczowych. Odpowiednio dobrane frazy są szansą na realizacje określonego celu biznesowego. Wykonując analizę słów kluczowych przedstawiamy także ich potencjały i wykonujemy estymacje, jak dane słowo kluczowe może przełożyć się finalnie na ruch na stronie. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że bycie w TOP-ach z danym słowem kluczowym będzie strzałem w 10!
Pozycjonowanie strony firmowej – zaczniemy działać „od środka”
Pozycjonowanie firmy w Google wymaga sprawdzonych i skutecznych działań w obrębie serwisu. Zajmiemy się optymalizacją i dostarczeniem treści, dzięki czemu teksty na stronie będą miały szanse pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Wdrażamy także poprawki na stronie, dotyczące m.in. menu czy stopki. Weryfikujemy i modyfikujemy linkowanie wewnętrzne. Na bieżąco sprawdzamy, jak zmiany na stronie przekładają się na wyniki w Google.
Pozycjonowanie strony firmowej – będziemy działać „na zewnątrz”
Pozycjonowanie firmy w Google nie obejdzie się bez dobrej jakości linków. Jako agencja zajmująca się kompleksowo usługami SEO, będziemy realizować także skuteczną kampanię linkbuildingu.
Pozycjonowanie dla firm jest ofertą skierowaną do przedsiębiorstw z niemal każdej branży. Jeżeli nadal zastanawiasz się, czy pozycjonowanie strony firmowej w przypadku Twojej marki ma sens – skontaktuj się z nami. Przeanalizujemy, czy pozycjonowanie firmy w Google pomoże Ci w realizacji celów biznesowych i doradzimy skuteczną formę promocji.