skip to Main Content

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Branża e-commerce rządzi się swoimi prawami. Konkurencja z dnia na dzień jest coraz większa, jeżeli więc chcesz się wyróżnić na tle innych firm –  pozycjonowanie sklepu internetowego jest usługą stworzoną dla Ciebie.

Pozycjonowanie sklepów internetowych – zaczniemy od audytu

Wszelkie prace związane z SEO, a więc także i pozycjonowanie sklepu internetowego, zaczynają się od przeprowadzenia audytu. Dzięki temu, że specjalista dokładnie przeanalizuje serwis, będzie miał okazję zauważyć i wskazać wszystkie błędy, które mają negatywny wpływ na widoczność w wyszukiwarce. Jest to podstawą w walce o wysokie pozycje w Google, a tym samym –  w walce o poprawę wyników sprzedażowych. Stawiamy na jakość prowadzonych przez nas działań, dlatego nigdy nie pomijamy tego etapu.

Wykonujemy audyt

Robimy audyt strony, by zauważyć wszystkie niedociągnięcia i błędy. Dzięki temu jesteśmy w stanie je wyeliminować i wskazać, które elementy na stronie wymagają poprawy.

Dbamy o content

Treść ma znaczenie! Dlatego tworzymy i dostarczamy teksty, które mają szansę pojawić się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google. Optymalizujemy także treści, które są już zamieszczone na stronie internetowej.

Pozyskujemy linki

Linkbuilding, czyli linki prowadzące do strony internetowej, ma duże znaczenie w procesie pozycjonowania. Pozyskujemy linki wysokiej jakości, które pozytywnie wpływają na SEO i pozycje w wyszukiwarce!

Dobre praktyki

Unikamy praktyk, które mogłyby zaszkodzić Twojej domenie. Dzięki temu korzystanie z naszych usług jest bezpieczne dla Twojego sklepu internetowego.

Jesteśmy na bieżąco

Konkurencja nie śpi – doskonale o tym wiemy! Regularnie śledzimy i analizujemy działania konkurentów naszych klientów, by być na bieżąco z trendami w branży i móc proponować najlepsze z możliwych rozwiązań.

Przejrzystość komunikacji

Lubimy być traktowani fair, dlatego tak samo traktujemy naszych klientów. Regularnie raportujemy nasze działania, pokazujemy pozyskane linki i tłumaczymy, jak nasze działania wpływają na pozycje domeny w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie sklepów internetowych –  określisz swój cel

Nie jest sztuką być w TOP 10 na jakiekolwiek słowa kluczowe, sztuką jest być w TOP– ach na frazy, które przynoszą realny zysk. Aby nasi klienci byli maksymalnie zadowoleni z efektów jakie może przynieść pozycjonowanie sklepu internetowego, we współpracy z specjalistą wybierają interesujące ich słowa kluczowe. Specjalista, zajmujący się prowadzeniem projektu, przedstawia listę fraz z potencjałem wyszukiwania, a także proponuje działania mające na celu poprawienie ich pozycji w Google. Dzięki temu, że wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów, dobieramy takie słowa kluczowe, które faktycznie wpływają na wyniki sprzedażowe lub inne z ustalonych KPI. W końcu cel działań pozycjonerskich określa klient. My jesteśmy odpowiedzialni za to, by pozycjonowanie sklepu internetowego było jego realizacją.

Pozycjonowanie sklepów internetowych –  zrozumiemy Twój produkt

Chcemy, aby pozycjonowanie sklepu internetowego nie było dla Ciebie trudnym procesem, niespójnym z wizerunkiem Twojej firmy. Wsłuchamy się w Twoje potrzeby, aby zrozumieć grupę docelową i ideę sprzedawanych produktów. Dzięki temu będziemy w stanie pomóc Ci poprawić wyniki sprzedażowe poprzez działania adekwatne do danej branży i charakterystyki rozpowszechnianych dóbr.

Pozycjonowanie sklepów internetowych –  będziemy z Tobą szczerzy

Współpraca agencji i sklepu to klucz do sukcesu. Jak dbamy o to, by pozycjonowanie sklepu internetowego przebiegało sprawnie i w dobrej atmosferze? Odpowiadamy na wszystkie pytania naszych klientów i stale omawiamy przebieg działań. Lubimy transparentność i szczerość, dlatego nie będziemy przed Tobą niczego ukrywać. Chcemy, by nasi klienci wiedzieli, za co dokładnie płacą. Pokazujemy uzyskiwane linki i regularnie raportujemy efekty.

Pozycjonowanie sklepów internetowych – będziemy trzymać rękę na pulsie

Internet to żywe środowisko, które dynamicznie się rozwija. Z tego powodu praca nad widocznością serwisu nie jest czymś, co wykonuje się cyklicznie, raz na jakiś czas. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego przez cały czas trzymamy rękę na pulsie i obserwujemy, jak w danym momencie przebiega pozycjonowanie sklepu internetowego. Dzięki temu jesteśmy w stanie szybko zareagować, gdy pojawią się jakiekolwiek problemy ze stroną i jej widocznością. Nieustanne monitorowanie pozycji i widoczności pozwala także na wprowadzanie zmian do strategii marketingowej i ulepszenia jej, jeżeli zaistnieje taka potrzeba.

Zapraszamy do kontaktu

    Imię (wymagane)


    Back To Top